Wednesday 22 August 2012

AR-RAZI - Kami Bebudak Nakal


Assalamualaikum..Salam sejahtera. salam satu malaysia... hi there!

ermm... saya tak tau nak cite apa.. ermm.. ahhaa.. lupa pulak.. alkisah maka tersebut la kisah..
dah jangan nak menagrut pulak. nampak tak gambar di ats? tu la classmates saya tahun ni. tahun depan? Waallahualam. harapnya satu kls lagi la. aku malas nk cari kawan baru. nama kelas saya 4 AR-Razi. sedapkan nama kelas saya? sebenarnya ni kelas untuk bebudak 2nd intake macam kami ni. mule2 ada 2 kelas untuk 2nd intake. Al-Khindi dgn Ar-Razi.. Saya mule2 kelas khindi. disebbkn jumlah kami yg sedikit, kami disuruh bubarkan kelas khindi. pada masa tu, hati aku sedih gila. kiteorg semua tanak berpisah mula2. lepastu naik cuti, kiteorg tetap kena berpisah.. kiteorg dibhagikan kpd 3 kelas yg mmg dah sedia ada. saya dapat kelas Ar-Razi. Mula2 mase masuk, saya sgt pendiam.. malu la katekan. puihh==". Saya rasa tak suka sgt. knpe la dpt kls ni. bebudaknya da la nakal bising pulak tuh. Tapi sekarang da berubah, saya da mula menyayangi kelas saya 4Ar-Razi. Tak tau la sejak bila. jangan tanya sebab apa yewww! Saya rasa senang dgn mereka la walaupun kelas kami sentiasa terbawah, paling nakal, paling bising, paling cikgu tak senang dgn kiteorg. Sekarang ahli kami da semakin berkurang da 3 org pindah da.. Dayah, Diba, Izza. Tape saya masih ingatkan korang lg. Muahmuah.. Saya doakan kejayaan kita.. Aminn!

No comments: