Monday 21 November 2011

I'M MALAYSIAN AND I'M PROUD


SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA
Hi readers, 
Bola! Bola! Bola! Hah tu dia. Kat Home FB penuh status pasal bola. Senang la aku meng-LIKE dari atas sampai bawah. Dush! Dush! Aku pulak? Tak tengok pun. Takut ahh.  Hahahaa. Memang tak boleh nak dinafi disangkal ditepis dihalang lagi lah yang mereka ni handsome plus muda *pemuda harapan bangsa, pemudi tiang negara. Mungkin sebab tuh sekarang diorang ramai fans.

Aku nak habaq sikit, masa aku nak edit gambar atas macam-II halangan aku tempuh. Macam lagu BERDUA BERSATU - FORTEEN tu! Walau dialanda badai, walau dilanda ribut, kusanggup kerna ku mahu kita berdua bersatu, Walaupun melawan arus kita berdua bersatu. Pastu pastu dengan Adobe PS buat panghai dia. Sangkut-II. Banyak benda keluar daripada mulut aku. Astaghfirullahalazim. Tapi aku try cuba juga, sampai boleh. Haahh gitu.

Masa bukan aku tengok bola, aku yang serabut. DAMN DAMN DAMN. Then, Comel masa pemain Malaysia lepas golkan. Tercengang-cengang dia. Rupanya dah outside dulu. Alhamdullialah. Malaysia menang. Oh yeah!! Tak sia-sia aku lalu badai, ribut, laut semua tuh. *nampak beno nipunye. Bola memang menentukan maruah negara. 

Gol gol..
Wan. Rendah Comel!!
Injured dan tak dapt beraksi
Wan!! Tu dia. Dia dah mai. Dia dah mai

Harimau Muda terbaik!!

Muslim Ahmad


TAK SALAH KALAU AKU NAK BANGGA DENGAN MEREKA. Ermm kalau cite pasal bola, sampai bila-II takkan habis.


# Kejap-II. Awatnya bola sepak ni berhantu sangat?

No comments: