Saturday 9 June 2012

DERITA MERINDU

 Photo my sis and edited by me

Assalamualaikum :(  hari ni teah sedih sgt.
mood : sedih sangat

teah da ta kesa da, orang ckp bdk2 buat ape bercinta. ape igt org tua jeke ade perasaan budak2 tade? teah nak lepaskan segalanye. Nothing is easy rite?
Mengapa kau menghilang...
Aku dah sedaya upaya cuba untuk lupakan kau. Elok-II aku dah lupa esok lusa aku ingat. Bagi aku kau lah bahagia kau lah derita. Menanti biar aku terus dan terus derita. Macam mana nak aku lupa, bayangan wajah kau selalu berada depan mata Harum baumu masih dapat aku hidu Bagaimana ingin aku membenci kau kalau setiap hari merindu Sekiranya derita merindui kau tu sebenarnya  bahagia Aku pilih derita.. Seandainya kau ada di depan mata aku, senang untuk aku berkata-kata  Supaya aku dapat melihat seraut wajahmu walaupun sekejap tapi belum tentu kau mahu bertemu  apalagi memandang aku Jika kau dapat memahami hati seorang perindu Baru kau tahu derita hatiku. Kau tau tak betapa susahnya aku nak lupakan kau. aku akn cuba buat diri aku busy setiap mase supaya aku dpt lupakan kau. tapi ternyata itu sangat sukar payah. Sape je tak sedih kalau rase ape yg aku rase. Entahlah mungkin aku ni masih keanak-2kan lagi.  Aku tak tau kenapa aku ditakdirkan jumpa dengan kau. Kejamnya kau tinggalkan aku tanpa perasaan bila aku tenga merajai hatimu. Cuba jelaskan dekat aku sebab apa kau tinggalkan aku. Apa salahnya aku. ignore me is the best way for you. thank you so much. i appreciate it a lot. next time when you're in trouble or you have problem, don't be shy to call me. i 'm here for you. i'm not care whether you not contact me. but it kinda hurts when you just ignore me like that.i don't care if you don't contact me anymore but when i comment you on FACEBOOK and you're like this super busy and can't even reply it. i'm not saying i'm good, but don't treat me like or others like this. apa yang aku dh buat sampai kau buat mcm ni. Kau tau tak sakit. Kehilangan kau berat untuk aku tempuh. Jika suatu hari nanti giliran kau merindu Baru kau ingat derita yang aku rasa.. Segala yang berlaku bukannya kemahuan aku Apa gunanya bahgia kalau bahagia bersamamu hanyalah untuk sementara waktu Aku pilih derita merinduimu.
 


 Photo and edited by me

 i miss you when you far away. Even if we can't be together, i will miss you now and forever. i miss you more than words can say. I miss your presence in my life. Plain and simple. I miss you being there for me.

No comments: