Thursday 24 January 2013

Sweet Seventeen :(

17 :(

Assalamualaikum. Holla.
saya dah 17 tahun. sebenarnya dah lambat. tapi nak jugak taip pasal umur aku.
Happy Birthday to me.
mesti korang sume sukakan birthday korang kan?
aku tak suka sebab umur makin meningkat.
birthday aku tak pena sambut grand
tipu la kalau aku tak jeles
6 januari setiap tahun sama je macam hari-hari biasa takde ape yg special
kadang-kadang aku sendiri pun lupa.
hanya ucapan selamat hari jadi je. tu pun kalau mak ayah ingat.
kadang-kadang tak ingat pun
btw, kepada yang wish. thanks a lot. i appriciate sangat-sangat.
sebelum aku buat-buat lupa. tahun ni spm.
no mann.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Happiness keeps you sweet, sorrow keeps you human,
Life keeps you humble, success keeps you glowing
but only Allah keeps you going.

No comments: