Sunday 22 February 2015

Bila Diri Di "Friendzone"





Haaaaaa ;(


Bila la diri ni nak sedar, dah setiap masa friendzone pun still tak sedar lagi.Hmm. Sakitnya tuh di sini. Orang kalau tengok aku mesti fikir aku bodoh sangat sebab selalu dan kerap di friendzone tapi aku masih bertahan. Entahlah weyh. Kekadang tu aku sedih jugak ah tengok diri sendiri menderita. Tapi aku bole buat apa weyh. Aku tak mampu nak buat apa. Aku selalu macam ni. Selalu membiarkan masa menentukan segalanya. Aku tak berani nak lawan takdir. Kau berani? Terima jelah hidup dah ditakdirkan macam ni. Hidup untuk disakiti orang lain. 

Lagi satu, orang kata yang selalu kena friendzone lelaki. Tapi aku berbeza. Hmm. And that is starting point where I never feel confident at all. Ive been crushed on boys and rejected too. So how come? Ive been attracted to boys that weren't attracted to me. Dah la wahai diri, berhentilah dari berharap atau apa apa yang sewaktu dengannya. Berhenti berangan apa apa. Hentikan semuanya. Busykan diri. Berhenti dari cari dia dia tu. Percaya kat diri yang aku boleh. 







Peringatan!



http://monyetmenari.blogspot.com/2015/02/perasaan.html
Pergh sentap siot baca, sumpah sentap. Gulp.

p/s : Tengoklah bila da major turn on, aku tegur la kau balik. ;(

No comments: