Sunday 27 May 2012

T.T Thinking Of You

 
 It's been so long, that I haven't seen your face, I'm trying to be strong, but the strength I have is washing away. it won't be long, before I get you by my side, and just hold you, tease you, squeeze you, tell you what's been on my mind.


Kenangan lalu bersamamu
menggamit kotak benakku.
tanpa ku sedari
aku mampu jalani
tanpamu
Terima kasih
kerana pernah singgah
dalam hidupku
dan menjadi sebahagian
daripada coretan hidupku
dalam meniti kehidupan remaja
pelengkap ceritaku
di dunia
Teringat aku teringat
teringat kau masih di sini
temaniku sepanjang hari
bila kau pergi jauh
ingatlah aku
Walau hanya sekejap saja
mengapa hanya sekejap saja
ku merasakan indahnya
dengan dirimu

terus melangkah melupakanmu
ku cuba untuk menjauh
Biarpun aku kucuba menjauh
namun bayanganmu
memenuhi lingkungan mataku
sepertinya kamu masih ada
semua ini bukan lah yang kuharapkan
Kehilanganmu amat berat bagiku
bermulanya engkau datang dan pergi
tinggal aku
seoerti pemerhati di hujung sana
menghitung.. mengharap
kehadiranmu kembali

ku ingin kau tahu
tingginya khayalku bersamamu

walaupun semua
hanya ada dalam mimpiku
hanya ada dalam anganku
ku lewati itu
rasakan abadi
sekali pun kau fahami
sekali pun kau fahami

ku telah lalui
waktu yang tersisa ini
di setiap hariku
di disisa akhir nafas hidupku

No comments: