Wednesday 30 May 2012

Untitled



Hey guys! hahaahh
apa seyh awal dh ketawa. biase la org bosan mmg cenggitu.
duduk bersandar taktau nk buat ape.
sangat boring. sat lagi aku nk pi tgok wayang taktau la cite ape nk tengok. tak kesa lah
yang penting banyak benda nak buat lagi.
aku sedih la tak dapat jumpa fb dia. ape lah agaknya fb dia.
dh nekad klu jumpa fb terus hit button "add as a friend"
hikhokk bodoh ekk aku ni. merepek ape seyh!

Profesional. Sabar and chill


itula ungkapan yang sering di gunakan dalam bahasa penulisan facebook chat. ym dan sebagainya
oppss dan sebagainyewwww.

nyewww? nyewww? it's supposed to be nya la.
WTF : OIt ! HeY NuCk TeNaL NuN AwaCK BolerH ?
ASH : Huh ? Ohhh ...
WTF : SoH , AwAck DuCk MaNeRW , UmOXx AwaCK BaPerW ?
ASH : kluang , 16 .
WTF : ArE SaL NuN AwACK NhEe SorMBowng SanaRD ?
ASH : Huh! ==' WTF : KawO InGaRt KaWo BaGush SanArd KHeeR , BerLaRGark , SormBornG , Bajet Nuck MaRMPoZ...
WTF : Eh ape tu, saya tak faham
ASH : Tau pon org tak faham, kau ingat kau tu bagus sgt ke guna bahase macam tu.
WTF : ?
.
.
.
.
ASH is offline

hahaah nampak tak contoh perbualan ym di atas. menyakitkan hati kan?? sengal la budak WTF.
dah huruf kecil besar kecil besar. dia ingat si ASH tu nk hadap sgt la dgn dia. aku tengok pon dah serabut..biase jela2 tak payah nak over de top sgt.  kita kan dah diajar untuk besederhana. aku pon guna jugak short form2 ni tapi takde la sampai distort mcm tu skali. nampak tak permainan nye?

Moral of the story : tulis la baik2 tak payah nak over2 sangat ok?

No comments: