Sunday 16 September 2012

Hari Malaysia

In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِي


nampak tak tanganku yang belang, nampak gila..

fuhh.. fuhhh..fuhh. da berhabuk da blog ni. da lama tak update. nampak tak betapa rajinnya aku hapdet blog. tahniah kepada aku. sebab dah terlalu bosan dan fedup dengan kehidupan sekarang. kehidupan yang memandang pada status seseorang bukan memandang kepada keperibadian. well, rajin tak aku. rajin tak? rajin tak? well biasa student yang sgt busy tapi tak study pun. bila final exam nak habis. aku nak cepat-II merdeka. tak tenang aku nak sambut Hari Malaysia. dek kerana nak kena balik Sembrongg. aku cakap sembrongg-II ni mesti org igt aku nak balik Indonesia kan. tak la sebenanya. Sembrongg tu sekolah aku la. SM Sains Sembrong. SESARONG or lebih glamour SASEM. 

Happy Malaysia Day, Malaysian.

note : sekarang baru aku faham kenapa kita kena sambut Hari Malaysia.
tak sia-II belajar Sejarah Form3 taun lepas.
hihihi*ketawacover.

No comments: