Saturday 25 August 2012

Countdown Merdeka!



Assalamualaikum... hello!

sebelum pulang sembrong.. aku nak post something..huhu. sedih da naik cuti sekolahh. wahwahwah!. rasa macam nak nanges jek. aku tak mau sekolah.. nak sambung cuti.. boleh?? kalau lah boleh aku memang da buat cuti sendirik. antara status yang dapat aku tunjuk tengok ea

e.g
Wahai orang2 yang tengah online ni, silalah pulang ke katil untuk beradu. Sudah lama katil menunggu...
*terutama budak budak asrama ni xD
— at Atas Katil. - Izza


folio= tak siap , packing= tak lagi , sehat= pon tak
alasan yg kukuh untuk x balik sekola , hahaha :D - abdul qayyum

mentang-mentang esok ramai balikk asrama =_=
ramai lha yg bukak fb yew . ehh
hahha - atirah

SASEM, sila bentangkan karpet merah anda untuk saya esok :D
- Mahiedah

itulah antara contoh-II kawan-II aku yang sama dgn aku.. taknak pergi sekolah dah!..

Errr *BLANK FATEHAH..Hari Merdeka tinggal berapa hari je lagi.. Lepastu, Malaysia akan menyambut Hari Ulang Tahunnya yang ke-55. Happy National Day Malaysian!. Merdeka! Merdeka! Merdeka! Nengok ni ONLY IN MALAYSIA



Saya dan Dia Anak Malaysia!


Happy Birthday Yokya! sebelum aku pen down, sebelum aku forget, sebelum aku tak dapat cuti hari merdeka ni, aku nak cakap Selamat Hari Jadi Sofia Maisarah kat adik aku!. 31 Ogos ni genapla adik aku 12 tahun. pejam celik, pejam celik adik aku ni da amek UPSR rupenya. Oi Sofia! Raya raya jugak.. UPSR da dekat oii. jangan lupa study.. Buat betul-II tau



note : Taknak balik Sembronggggggggggggggg taknak balik SASEM
tensiiiiiiiiiiiiiiiiii

No comments: