Saturday 27 October 2012

Hidup Tak Best Kalau Takde Dugaan


Assalamualaikum..
Hi.



Bismillahirahmanirrahim.

Aku da nak demam da ni. Tadi main hujan
Shreettt shrottt. *kesat kat baju anda semua
Ewwwwwwwwwwwwww
Tadi aku dimalukan kat Kayepsee
Ada perempuan ni da tua. makeup mak aihh tebal gila. dengan lipstick merah mak ngah.
Tiba-II datang kat aku.
Tanya ada seringgit tak?
Aku cakap betul aku tade. aku da guna buat beli aiskrim semalam.
Aku cakap elok-2 kot.
Tiba-II dia maki aku cakap : "puki kau..puki kau"
Aku diam jela.
Dia tanya pakcik belakang aku Mak aihh lembut gila macam nih : "Bang ada duit seringgit tak?"
Aku tak pandang aku dengar je. Aku rasa pakcik tu bagi kot.
Dia dah dapat. Dia datang kat aku terus tonjol kepala aku.
Pastu dia maki aku lagi.
Ya Allah masa tu aku malu sangat.
Budak kat sebelah aku gelak-2 kan aku
Kalau korang budak2 tu satu hari nanti kena macam aku
BARU KORANG RASA APA YANG AKU RASA.
ee aku rasa perempuan tu tak okey sangat la mental dia. atau yang ringkasnya gila.
aku sabar je perempuan kau buat aku macam tu.

No comments: