Saturday 27 October 2012

Cuci Mata




Assalamualaikum..Tadi aku bukan la stalk cuma cuci-II mata. tapi aku tertengok satu profile ni.Mula-II aku tengok dia punya video yg dia sesaje rakam aku ingat dia terejal. Bukak profile aku terus tak rasa yang tu dia. Amekaww lagu Nur Kasih. Ya Allah.. tulah omputih cakap DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER.*bajetbajet bajet cakap omputih. tapi kalau betulla perangai sebenar dia memang baik macam tuh.. Alhamdullilah. ada lagi lelaki yang baik macam tu kat dunia. Kalau orang yang type macam kita akan sejuk je bila tengok dia. Alahai. Aku harap aku diciptakan Allah untuk menjadi Good woman is for a good man

“Katakanlah kepada lelaki yang beriman, hendaklah mereka menundukkan (menahan) pandangan mereka, dan memelihara kemaluan mereka; yang demikian itu adalah lebih suci bagi mereka; sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, apa yang mereka lakukan.”
- Surah An-Nuur : Ayat 30 -


Penyejuk Di Mata

No comments: