Tuesday 7 June 2016

Hello June 2016!

Assalamualaikum and hi readers. *bajet ade orang baca.



Acah je. Kejap je 2016 da separuh tahun. Maksudnya dah bulan June la. Tau tak aku pun da nak habis sem 2, ya Allah kejapnya. Sebelum tu, selamat berpuasa bagi muslim. Hahahahaha. Rasa macam dah fed up life u ni. Aku rasa down down dan down giler. Hmm. Plus, sem 2 ni banyak konflik jadi. Serius aku tak nak ingat. Haih. Rasanya aku perlu tajdid niat aku datang sini sebab nak study je dan buat mak ayah bangga bila aku dapat kerja elok dan dapat tolong diorang nanti. Amin. Its okay kalau pun diorang nak tinggal aku ke apa, aku kena get up and better get up while I can. Biarkan diorang nak buat tahi kat aku, apa yang aku perlu ialah kekuatan nak tempuh sampai habis sampai grad nanti. In Sha Allah everything will be okay sooner or later. Aku perlukan isi dalam hati ni penuh-penuh masa aku dengan Dia, agar aku tak mudah jatuh rebah tersungkur bila nanti dia buat aku balik. Aku selalu nasihatkan diri jangan lawan kalau dia tweet buruk pasal aku walaupun tak mentioned. Biarkan je, Allah je tahu sape yang benar. Im hoping that I can reveal all the hikmah one day, why this happened to me. Lagipun dah nak final sem 2, better fokus apa yang penting. Stop worrying over an irrelevant things. Haih. Ade 3 subjek fakulti yang susah lagi memeningkan, better aku fokus dengan diorang then cuti sem, bawak-bawaklah pergi kerja part time. Nak pergi somewhere nanti. Tak sabar. 

P/S : In Sya Allah, the good will come before you even think about it soon. Amin   

No comments: