Sunday 12 February 2012

cool itu comel :)

Assalamualaikum.


huhuu.. korang suka tak org yg panas baran? semestinya TIDAKK bagi korang.. dan TIDAKK juga bagi aku.. huhuu. aku takk suka org temper lebih. marah sikit tendag pintu. pecahkan gelas. tampar prempuan. sepak org. Ya Allah elakkan jauhkan lah lelaki macam tu dari aku.. kalau lelaki suka mara sangat tak comel ok. sama jugak dgn perempuan.. panas baran merosakkan cinta


tapi cuba dapat a cool person. huih. susah sgt nk dgr dia marah. dan kita semua akan suka. ayunkan tangan dan tepuk tepuk tepuk*gaya dora the explorer. Ya Allah dekatkan lah lelaki cool dekat aku. hihi.. lelaki cool comel. macam tu juga perempuan... cool adalah salah satu ciri suami idaman aku. hii.. seorang lelaki tak perlu hensem. cool penyabar dah cukup untuk seorang perempuan.

COOL ITU COMEL :)

No comments: