Monday 20 February 2012

Masalah!!

Assalamualaikum.. ada orang nak ckap sesuatu


huhu.. dh lame rasenye tak update blog. huhuu.. otak aku jam. tadi aku tak pegi sekola akibat demam dan terpaksa duduk rumah. Okey otak aku tak boleh hadam apa-2 yg patut sekarang sebab aku dah mula membenci waktu sekola especially hari Isnin. Oit! jangan fikir lain ea. Aku tak datang tadi bukan sebab aku terlalu malas nk bangun pagi. Aku memang betul-2 demam dan sakit perut . Tibe-2 malam-2 macam ni, Ok la. bukan malam dh pagi dah pun. Tibe-2 pagi-2 macam ni terasa teringat kat dia. Sebab tengok MV boyfriend  "DON'T TOUCH MY GIRLFRIEND". aku terse rindu gila kat dia. terasa dia sekarg jauh sgt jauh dari hidup aku lagi. kalau lah boleh undurkan masa, aku tak nak jumpa dia dan buat kenangan-2 pelik bersama dia. Dan terasa nak panggil dia Kwangmin *BOYFRIEND.


Tad aku ada tanya Kwangmin tau macm ni

Awak suka saya?
aisshh buat apa tanya soalan macam tu buat malu saya je tau. nanti semua org tau habisla saya.

Sebulan awak makan bpe kali?
Ermm.. nyam-2.. tak tau la nk ckp mcm mne.sbulan mungkin 200 kli. walaubgimanapun saya suka makn sayur, buah-2 han

Ape awak suka buat bila waktu lapang?
Oh.. oh biasanya saya suka kemas rumah, pegi rumah sedara pastu saya suka aahh. *suka nyany sorang-2 kat rumah. hadoii nak buat cm mne ermm 

Esok plan ape?
Esok saya akan bukak puasa kat kampung.

Cakap tak mau?
Tak mau. tak mau. tak mau. tak mau



Huhuu.. sejak-2 ni otak aku sentiasa jam. erkkk.. dha macam trafik pulak nak jam-2. Otak aku tak boleh hadam segala add math tuh. Ya Allah, kenapa lah kan. nak nangis sesaat bersamanya, serious. hari-2 ada add math. setiap hari aku berazam nak buat TERBAEKK hanya untuk add math. tapi tak bolehhh. azam tu macam terbang je bila aku nak tangkap.susah sangat aku nak terima kau dalam hidup ni.

F R E E D O M

nampak tak apa tu? huhuhu... kenapa susah sangat nak dpat kebebasan. T.T nak 3 RK 1 balik.. nak balik.. rindunya nak honeymoon macam taun lepas. tido dalam kelas setiap masa pun bole.



No comments: