Friday 3 February 2012

Kelas Tak Berperasaan

Assalamualaikum.. Sebelumk tu ASTAGHFIRULLAHALAZIM. 


aku taktau la kenapa.. duit aku bole tercicir.. takde rezeki agknya.. sedihnya.. aku tau bg korang yg ank jutawan still tak kesa klu duit hilang.. tp bg aku RM0.50 sgt berharga.. 50 sen pun duit jugak.. tape lah.. takde rezeki... reda jela.. Hukhuk. dh lame kan aku tak update blog.. line tenet macam Tettt.. aku sgt geram... geram, sangat-2..kenapa lah nasib aku macam ni.. tak baik menegeluh fatehah... ermm aku cuma nk berperasaan kejap sebab aku dpt kelas tak berperasaan.. bak kata cikgu a class with no feeling . wadde.. siyes kelas aku bosan gila.. masuk la.. daripada awal smpi balik sekolah.. takde sape nk buat bising.. aku menyampah sangat... semua taknak masuk kelas aku klu ade rombakkan kelas. aku suka mase time agama.. masuk kelas 4 ST 3.. tak lawak pun aku ketawa.. nmpk tak aku ketagih nk ketawa.. yela dh lme tak ketawa.. sedihnya statement aku.. nangis la macam ni.. gembeng.. ;'(' jeles dgn kelas org lain happening.. tak stress... jeles sanagt-2..
dah la kengkawan semua nk tinggalkan aku.. pegila-2.. tinggalkan aku sengsorang. Okay sedeh.. kesat-2 airmata kat baju.. kelas tak berperasaan bosan. aku tak suka. aku pindah SJM karang baru tau

my dreams tell me secrests
my mind tells me lies
my heart screams for help
my eyes only cry

I finally let go of my fake smil
and tears slowly
roll down myt face
as I whispered to myself*
I don't want to be me






No comments: