Tuesday 6 August 2013

Unexpected Moment - Si Gaban Mengganggu


Assalamualaikum. Hi! eksaited nak menaip. Huhu. Baru lepas .... baru lepas doakan dia. haha. Tadi call Fiqa. Wuhuu. Aku cite semuanya. And Fiqa cakap untungnya kau. Aku pun tak sangka la. kiteorang On call. Rasenya aku dah lama pencen buat benda macam ni. Tadi masa on call rase macam pelik sangat macam aku tga cakap sorang-sorang. Pelikkan aku ni? Kau tak yah nak pelik sangat la kan? Dalam gua sibuk melayan karenah dia. Gua tak sangka pulak. Rupanya dah nak masuk 3 tahun gua tak bercakap dengan dia. lama berkurun.

Sedar la wahai insan yang bernama... Bahawasanya Nor Fatehah anak Md Jamil sanggup mengorbankan waktu tidur di pagi hening ni semata nak dengar suara kau je. Ok tu nampak beno nipunya. Sebenarnya saja tangan da terdail number dia nak buat acanane. Ni namanya da takdir. Reda jela. Mana bole putar masa kan? Dalam kiteorg berbual bicara membincangkan hal duniawi dan ukhrawi. Tiba-tiba hidung aku detect sesuatu. Sesuatu yang kalau kau bau rasa macam dalam tandas. Apekah. Aku suluh henpon ke arah tu. Rupanya bontot kucing aku depan muka aku. Bafekk la. Patut la semacam. Almaklumlah kucing wane hitam. Mana detect gelap2 ni. Select tak dapat detect arrghh.

ehh ape aku buat  ni pagi-pagi menaip dalam gelap. hening pagi seperti ini sepatutnya digunakan sebaiknya oleh insan-insan yang hendak membesar seperti aku. Memerlukan 7 jam tidur shari. Aku sepatutnya sekarang menarik selimut sehingga ke kepala dan bantal disorongkan di bawah kepala. nak tidur bukan taknak cuma terlalu gembira. YEAHHHH!

note : lepasni memnag fobia aku tidur tak check dulu. Si gaban tu dah la gempita. Taknak kawan kau gaban. Kau jangan mimpi nak bermanja dengan aku. puihh. dasar kucing tak sedar diri.

No comments: