Tuesday 13 August 2013

I Shouln't Hurt Aymore But It Does - Comelnya!







" We met for a reason and I still remember when the first time I met you."


Suka sesorang yang tak mungkin kita boleh dapat. Pernah tak korang rasa macam tu. Macam mana rasanya ekk? Kalau pada aku suka orang yang tak suka kita balik ni macam kau suka dekat Taylor Lautner. Pastu Taylor Lautner sekali pun tak penah pandang kau. Bukan pandang sebelah mata jeling pun tak. Hah gitu kau. Macam tak kenal langsung. Stranger la. Hmm. #hiperbola. And guess what. Aku pun pernah rasa jugak. Tapi yang aku fikir macam mana lah aku bole tersuka dia. Dan yang aku terfikir lagi, tak mungkin dia boleh suka aku. Tapi adakah dengan mengeluh, bakal bisa kita mendapatkannya. Tidak sama sekali!!!!!!!

Pengakuan berani mati aku. Jangan tiru aksi ini di rumah. 17 tahun dan keatas sahaja. Bajet! Bajet ade org baca isi hati aku ni

Jadi, back to the topic. Ya aku memang suka dekat sorang mamat ni. mamat ni bukan nama sebenar. Tapi apa yang pasti, dia memang tak suka aku lah kan, mungkin? Orangnya macam mana. Dia comel, dia baik sebenarnya. Tapi tu semua dulu-dulu. Bila tah. Tapi sekarang satu kekurangan dia. Mudah terpengaruh dengan kawan-kawan dia. Sekarang dia dah banyak berubah. Okey. Yang pastinya dia tidak mungkin aku boleh dapat sebab dia berbeza sangat dengan aku. Lifestyle dia pun sama. Sejak dia dah berubah ni. Yela jelas la kiteorang berbeza. Dia lelaki. Aku perempuan. Kan? Heheh. Tak la lifestyle berbeza sangat dengan aku. Biarlah. Mungkin aku hanya boleh mengagumi dia je.


" Mungkin ini memang jalan takdirku, mengagumi tanpa dicintai."


Pada zaman dahulu, ketika zaman kegemilangan aku. Aku pernah mempunyai seorang "boyfriend". Zaman bila tah. Dah berkurun la. Dah berhabukk . Uhukkk..Uhukk. Baru beberapa jam aku bergelar awek kepada "boyfriend" aku ni. Tiba-tiba mamat ni dok macam menarik minat aku sesangat. Taktaula nape. Lepastu, kiteorang start la kenal-kenal. Hmm. Aku tak bitau mamat aku sebenarnya aku dah ade someone. Hmm. Entahlah. Bagi aku dia datang sekejap je dalam hidup aku. Tapi dia spesial. Aku dengan "boyfriend" aku tak pernah ada masalah. Yela "boyfriend" hambar. Mana nak ada masalah. Dengan dia pun tak pernah ada masalah. Aku tanya "boyfriend" hmm "kalau aku suka budak tu (mamat) boleh tak?". "boyfriend" : suka hati kau lah. aku tak pernah paksa kau nak suka aku. aku tak kisah lah. Dengan nada yang gembira aku "betul ke, Yeah!"

Hubungan aku dengan mamat ni okey je. Bahagia. Hmm. Percaya tak. Awesome. Tapi tak tahulah macam mana satu hari dia tak tegur aku langsung. Lepastu aku tau dia dah tahu aku dah ade si "boyfriend". Hmm. mase tu aku sedih. Dia terus tak tegur aku. Bertahun-tahun. Selama bertahun-tahun tu la aku crush dia. Macam nak tulis banner besar tulis "SAYA CRUSH MAMAT" pastu buat video. post kat utube. percaya tak dapat 10 millions viewers. Best. Satu dunia tahu aku suka dia. Hmm. Sepanjang aku femes kat utube tu, dia tak pernah bagi sokongan padu kat aku. Macam aku cakap mulamula. Aku ni mcam suka selebriti/artis yang femes. Dia pandang pun tak.


"Tak menagapa bagiku asal kau pun bahagia dalam hidupmu."


Pada suatu hari. At last dia dapat tahu. yang aku suka dia dah lama. Mamat macam tak sangka. Seperti cinta mamat dibalas. Tapi pada masa yang sama dia dah ada someone else. Aku ni hanya seorang pencinta yang setia. Hmm. tengok kau bahagia. Aku pun bahagia. Tak kesahlah. Sebab "kalau kita suka sesoerang tu, jangan pernah give up dengan dia". Mencintaimu pun adalah bahagia untuk aku. Maybe i cant stop loving you, i just stop showing it. I'm sorry if I love you. I'm sorry if I being a tiny shit in your life.

" If you can't fight for the one who you love, then, you don't deserve to have him/her"


No comments: