Sunday 15 September 2013

Hidup Tanpa Laman Sosial


Assalamualaikum



Wah, dah lama rasanya tak update. Akhirnya, daat juga lepaskan rindu yang membuak-buak terhadap blog ini. Hi siapa kat sini tengah tertonggeng studi.? Please raise your hand like me. #keep repeating dialog in Hantu Kak Limah. Okey UPSR dah lepas. PMR lagi bape hari je n SPM . URghhhh. Ok siapa lagi kat sini yang perlu masukkan musik dalam telinga waktu study. Yeah, tbh saya la tu. Sunyi sangat kalau takde. Wahh dah macam boypreng.

Sebenarnya nak cite, saya dah berjaya hidup tanpa laman sosial disisi. Sedarsawarsa ini, kebanyakan remaja mempunyai sekurang-kurangnya satu akaun laman sosial. Wah, gramatis babe. Saya bukan je hidup tanpa laman sosial, berita terkini pun tak tau. Apa? Awak cakap saya melampau, heyh dengar sini. Tu semua bukan kehendak dan kemahuan saya Okey? Tu semua sebab faktor persekitaran. Almaklumlah. dapat sekolah yang tak boleh nak akses apa-apa. Bila bawak fon marah macam nak giler. Tapi satu kemudahan internet, tv semua takde. Yang dia konon-konon nak pelajar sekolahnya, menghadap buku, kawan dengan tenuk dan binatang lain kat hutan sebelah sekolah tu. Kau pikir kiteorang nak buat ke. We need entertainments. Sampai Syria dah teruk kiteorang still tak tau apa-apa. Buat muka tenukk kalian semua! Disebabkan itu juga, hubungan kami jadi semakin renggang. Rasa sedih

Menyedihkan ? Ok nah tisu. Itulah life saya yang baru. Sepertinya kalau dapat pulang bermalam kat rumah rasa macam nak lompat-lompat je. Sebab tulah bila balik rumah, Saya akan menggunakan peluang yang ada untuk sign in semua akaun yang ada. Dan text dia puas-puas samapai saya sendiri rasa nak muntah.

P/S : Rasa menyampah dengan ayat sendiri.

No comments: