Wednesday 21 May 2014

Build New Friendship :)


Assalamualaikum, hi. Post yang ketiga untuk harini. Hamek kau. Lama tak mengadu nasib menaip. Hahaha.


Kita nak cakap kita seronok kerja part time haritu. Huhuhuu. Rindu sangat. Bila la dapat together-gether lagi macam 13 hari masatu. Lepak, borak makan, lipat baju, lipat seluar, layan customers yang mengada-ngada. Dah badan tu besar, nak cari seluar kat kaunter aku. Pastu bila dah takde marah-marah. Aku last-last kena maki dengan Super aku. Geram pulak kita. But, semua tu aku dapat atasi dengan ada kawan-kawan. Cewahh ayat. Haha. Even yang sebaya hanya aku berlima je yang lain semua abang long Fadhil dan akak yong. Lol. Tapi seriously, diorang sporting. Best giler. Hmmm. Bukan nak cakap kerja kat Parkson dulu tak best, best sebab dapat promoter yang sporting yang suka layan perangai aku yang gila-gila macam Ah Geok dan super yang sporting. Huhu super aku dulu suka seludup makanan pastu bagi aku suruh makan. Kawan kawan pun okay. Tapi bila kat TS ni aku rasa circle of friendship aku becomes wider la weyh. Sebab aku terpaksa kawan dengan akak and abang. Hahaha. Diorang dahla banyak ceghita. Setiap hari gossip, Kpop la. Hahaha. Lagi satu, kat TS, HR dia tak kisah, tak macam Maya, garang nak mampus. Tu je yang aku tak suka kat Parkson. Kat TS yang aku tak suka aku dapat promoter dan super yang tak okay. Huhhh. Dahla tak tolong aku, pastu bila jumpa dia marah aku dia cakap, sepanjang 13 hari awak buat apa. Aku paling tak suka orang pertikaikan apa yang aku dah buat, padahal dia takde kat situ sepanjang 12 hari. Nampak dia nak demand macam tu. Macam bangang. LOL.

Tapi friendship kiteorang semakin utuh. Hahaha. Ayat skema. Lol. Diorang semua abang2 akak2. Haha aku dengan geng aku je lapanbelas. Huhu. Aku panggil diorg pun kak. abang. Hahaha. Tapi ada sorang abang ni. Aku tak boleh nak panggil abg. Aku mesti panggil dia nama je. Hahahaaa. Kawan aku cakap aku menggatal senanya. Aku pun pelik tak bole sangat2 nak panggil abang. So kiteorang borak bahasakan diri dengan nama. Lol pelik gile tapi tula. Tak tau la kalau jumpa face to face lagi nanti. Hahaha. Mau tergelak guling- guling kat situ. Ada yang lapan belas tapi muka dah tua nampak sebaya je dgn abg2 long tu. Hahaha. Btw, aku harap kiteorang still keep in touch macam sekarang.

Tengok la, aku tetap yang paling pendek. Sedih


Geng gua. Hahaha. Awin Tasya Hao. 

No comments: