Thursday 12 January 2012

Budak Budak Zaman Sekarang


                            

  
Alololo Comel-2



Facebook! 

tu jelah yg budak sekarang tau. 
Adik aku la tu. Sibuk suruh aku buatkan dia Facebook. tu jelah yang dia tau

 Aku tak rasa budak yg macam dia ni perlu ada facebook. 



 Sepatutnya, dia pergi keluar main permainan luar dgn kawan-kawan. 
Main lah saidina ke, galah panjang, teng teng, masak-2, pondok-2, sepak tin.
kalau budak online agak-2 dia buat apa?
paling-2 dia cuma...
kalau fb pulak mesti buat group
Dia letak poll ini dekat group tersebut:
Awak rancangkan warna tema apa sewaktu perkahwinan awak nnti???????”
*Wah wah, dah plan dari sekarang warna tema. Aku sengih besar baca soalan tu.


sepatutnya masa kecik dia ni lah jangan sia-2 kan. 
Nanti kalau zaman kecik-2 ni dh terlepas sape nak bagi balik? 
Takde sape.
Alah nanti kalau kau dah besa kau mesti ada sendiri. 
Kecik-2 macam ni tak payah lah. Ok? Buang masa je.  

Tak padan dgn kecik, laptop pun takda. Kalau online nanti sure-2 pinjamnya aku. 
Pegilah betulkan pc yg rosak tu sane kalau nk sgt ada Facebook.
Ok tu je aku nak luahkan yg selama ni terpendam.
Assalamualaikum

No comments: