Monday 23 January 2012

Humble Entry

Assalamualaikum. Yo! What's up.


 ...lihatlah Kwang Soo yang bergembira...

Dah lama kan aku tak boleh nk on9 selalu. Terpaksa memutuskan hubungan dgn internet. Almaklum lah dah ada yg baru lupakan yg lain. Add Math syg selalu menemani ketika suka dan duka. That's why la aku menangis kerananya. kerana dirimu begitu berharga. Ok-2 start berbicara. Sukan vs saya. Yo. aku mmg tak suka sukan since standard one lg. mmg gila lah. aku akn lepas bila sukantara je. kalau latihan mmg aku takkan lepas. nampak hebatkan? Huhuu memanglah hebat bila terpaksa je. Kalau lepas pun cume lari 100m 200m and and lompat jauh. Huh!! Sangat tak best ok. Lately, skola dh buat 1M1S. Huh. kena lari. Menyampah gila. Aku tak lari jalan je. Aku akn jalan bersama Fatin Farhanah Binti Muhd Fauzi. *i guess. Best berjalan bila ada latihan merentas desa. Penat sangat. Huhuh. Lepas ni dh tak bole nk jlnkn sbb dia akn tinggalkan aku kat skola. Dia nk berhijrah pergi MRSM. Sedihnya. Yela teman seberjalan, serba-serbi dh meninggalkan aku. Aku jd sedih bila teringatkan yg aku dgn dia jln same-2 bila latihan larian. Org lain semua nk tunjuk hebat lari. Tapi kami berdua tidak. Kami tak riak takbur. Kami humble ==". Rasa mcm nk nangis bila teringat akan cerita-2 kita pasal kahwin awal pada usia yg muda. Huhu. Bila dpt tau dia dpt MRSM, asek ckp sedih-2. Huhuu... Walaupun bru knl dia bpe bulan. *taun lepas bru pindh kluang. Tapi aku rasa best kawan dgn dia. Ok fhooine. Rindu jugak korang yg lain yg akn pindh. Korang sgt ohsemm.. Kita berkawan. Suka duka. Tangis tawa.  Jangan lupakan aku. Be good at your new schools.

Tralalala..If u see me happy like this, it's just fake. I'm not happy at all. That's for sure..


# Ermm. awak-2 pilih stoking pun nak malu-2. Stokimg je pun. Hihihihi. Awak malu, awak comel. Sangat-2 comel.  Saya sayang awak <3

No comments: