Saturday 14 January 2012

Hai Sekolah

Huhu. Assalamualaikum


Okey. saya dah pun jadi pelajar form 4. sape tau, mase sgt cpt berlalu. 2 more years and i will be done with school. yeah. hoohoo. tahun ni takde inspirasi la. tak bersemangat dtg skola. bosan. dok tepi tingkap. 


lagi-2 mase add math. huhuhu. sgt sedih ok. aku tak fhm. smpi nanges kluar air mata. sedih sgt. kesat air mata anda. otak aku beban nya nk bljr add math. wlu aku dh tye semua kengkawan aku dan ckg add math sendiri. mungkin aku take time nk fhm. meh la sesape tolong ajar aku. aku akn cuba menyayangi, mncintai kau seadanya add math muahh : *

 aku akn try cuba test sayang kau


banyak lg benda kena study. 2 tahun rse tak cukup la.so kena bljr lebih 20++++ kli ganda.. tolong lahhh.... semoga ada jalan dalam semua masalah yg terjadi sekarang agar yang mendatang menjadi lebih mudah bagiku Ya Allah. Tidak ada yang datang bergolek  Kalau nak berjaya semua kena berusaha. Bukankah Allah pernah berkata bahawa Dia takkan ubah nasib kita kalau kita tak cuba nak ubah nasib kita sendiri. semoga kita semua berjaya. Insya- Allah

No comments: