Saturday 15 February 2014

Bercelaru Kepala ;(


Assalamualaikum. Hey ebelibadi.

Sedih sangat harini. Hmm. Suddenly teringat kat A!. Apa yang dia tengah buat sekarang? Kenapa sampai sekarang dia tak tegur aku. Tak whatsapp aku. Dia cakap kalau dia dah okey dah tak busy nak text aku balik. Takkan la dah bape bulan busy memanjang. What if I say I dreamed of him last night and I cried when awaked? What's the meaning of?

Aku sedang dalam proses lupakan A!. Aku tak faham la. Apa la yang dia dah buat kat aku sampai susah betul nak lupakan A! Mungkin sebab aku selalu fikir yang dia tak lupakan janji dia dekat aku. Mungkin sebab dia first sight love. Mungkin sebab dia terlalu comel untuk aku. Mungkin aku percaya kata kau yang kau suruh aku tunggu kau jangan tinggalkan kau. Mungkin sebab kau buat aku rasa terbatas nak suka kat orang lain. Kadang-kadang dah tanak suka orang lagi.

Bila aku sorang-sorang, aku terfikir apa salah aku? Kat mana lagi kekurangan yang perlu aku baiki untuk baiki hubungan ni. Kau percaya tak kalau aku cakap aku rindu masa kita sama-sama even dah beberapa tahun yang lalu. Kalau aku kata aku tunggu kau dah 4 tahun, kau percaya? If only I could turn back time, I would do everything right.  You said you know I like you and you said youu like me too but why are we still not together? Just because I'm too late making confession. Tak relevan la A! I want the reason why you leave me. I feel stupid for buying you gifts. But dengan cara tu je kau akan nampak kehadiran aku dalam hidup kau. Aku masih suka kan kau. Still can't believe I like and wait for you? How stupid you are. Hmmm :/ I'm afraid to move on cause I know you haven't moved on too even though you don't show it. 


note : Am I single? or I'm not being single on purpose. The guy that I have feeling for is either leave me or hate me so much for no reason. 


No comments: