Tuesday 18 February 2014

Yeay Me XD



Assalamualaikum. Hi rasa macam dah lama tak update blog XD

Tiba-tiba aku terbangun tadi sebab sakit kepala. Tengok-tengok line tenet laju, apelagi menggilalah aku. Sabor jelah. 

1. Aku cuma nak cerita, semalam aku kena marah dengan HZ department aku. Sape tak kenal dengan sikap separuh singa separuh manusia separuh hantu gigi. Okey tak diorang yang gelarkan dia hantu gigi. Aku rasa aku tau kenapa. Malas nak habaq je. Teruk jugak la masa kena marah. Hmm. Nasib baik henfon aku dengan Mirul aku cepat-cepat campak bawah wardrobe. First dia tanya mana henfon. Aku diam je. Sebab Anim pernah cakap, kalau ada org macam MAYA marah, kau diam je sebab nanti takut terkantoi apa salah kita. Baik-baik dia tak tahu jadi tahu. Aku diam je. Pastu dia tukar topik. Pastu dia mula carik salah lain pulak. Banyak la pasal kotak return tu pun jadi hal. Kotak yang promoter aku buat duduk tu pun kena marah. Once promoter aku takde berani la dia tengking, herdik aku. Bab1. Lepastu nak balik pun kena marah lagi pasal kotak return. Hadoiii. pasal kotak nak kena marah aku seratus kali ke apa. Sebab kau tak muat nak kunci pintu stor, kau marah aku pasal kotak return. Dahla tadinya aku dah alihkan sebab kena maki dengan MAYA, pastu dengan kau pulak. Alihkan lagi sekali nak bagi kau kunci pintu. Kalau dah diri tu besar. Jangan bajet kurus and tak payah la aku jadi mangsa gemuk kau tu. Geram pulak. Kau dengan MAYA kau sama je tau. Bab1. Suka menyusahkan aku. Fikir orang bawah semua kau boleh pijak. Dengan cara tu je kau boleh buat kiteorang takut dengan kau. Menyirap. tapa lapan hari je lagi.

2. Nak cite ke tak ekk. Ermm :/ Tetiba ada orang belikan makanan. Siap cakap suruh tengok message. Terharu :/ Pastu aku suruh dia balik cepat-cepat. Hmm. Habis aku lepastu kena nganjing. Aku rasa dah terbukt dia ramai spare part. Takkan aku nak semak suka dia pulak. Aku sedar diri aku.

note : Dear Allah, please keep his smile for me.

No comments: