Thursday 13 February 2014

Kenapa Ekk ? 12/2/2014


Assalamualaikum.

Hye semua stalkers and bashers. Mohon tak kena bash tulis cenggini. Hahaha. 

Kerana sangat rindukan blog. Harini tak kira nak update jugak. Hehe.

Nak start dari yang sedih dulu. Huhu betul. Kena marah sebab aku duduk dekat Parkson. Dia marah suruh aku balik. Pergh aku menyirap. Kau bayangkan? Kenapa mesti aku. Tengok ea, ada sorang mamat ni suka lepak parkson pastu suka  buat kecoh. Dia tak suruh balik, tak marah pun. Nampak tak dia tak suka aku. Aku sedarlah aku sape.

Ok malas nak ingat. Nanti aku rasa nak berhenti kerja. Hmm. Aku senanya cari kerja lagi. Tapi tak dapat. Sedih. Aku ajak Anim tapi Anim penat baru lepas kemas fair. Hmm :/ Mak pun fikir aku pergi dengan Anim. Dah tu dengan Amir jela. Malunya. SubhanAllah. Dahlah baju same kotak-kotak. Blergh. Aku suruh jumpa kat Money Changer. Satgi kat Cool Blog. Hmm. Tak boleh nak terkatala aku. Malunya. Aku rasa semua orang pandang aku lain macam. Hmmm :/

Dah penat cari kerja pergi makan la. Mm. Aku terharu sangat. Semua cakap dengan aku suruh makan banyak sikit. Jangan membazir. Tolong bayarkan. Mmm. Aku terharu. Ni tadela first time. Tapi aku rasa dah lama sangat tak keluar dengan lelaki. Malu. Main boling kalah. Hari kekalahanku. Jumpa qinot pulak. Malu rasanya. Ok, entri ni bape kali perkataan malu dikeluarkan? Boleh buat cari perkataan tersembunyi. Sape dapat. Bagi gula-gula seposen. 






 tudung tak betul. kuang hajo betul kau tudung. XD
 Mmmm. Aku nak jelir lidah. Kau tak bagi. Kau cakap perempuan kalau jelir lidah nafsu kuat. Ok foine.
 diorang cakap muka kiteorang sama :D Diorang kata macam abang dengan adik. Entah tang mana yang sama.





NOTE : Sebenarnya aku rindu Anim. :(

No comments: