Thursday 6 February 2014

Kerja Oi Kerja - Komuniti Parkson

Assalamualaikum :)



Hi. Harini sedih sikit. Ha tak tau kenapa. Tak termampu nak cakap apa. Entah tak tau sebab apa. Huh. Sabar-sabar. Lagi 22 hari lagi tinggal. Hurm. Diam-diam dah 2 minggu aku keje. Hurm. Not bad la keje. Best sebab setiap jam aku keje tu duit. Penat memang penat la. Tapi berbaloi. Cukup la nak beli apa aku nak kan. Hehe. Tak sabar nya nak tunggu Mac ni. Muehehe. Backpacking lagi. In Syaa Allah.

Ala hari Ahad ni Anim last day. :(. Dah tade orang nak menggila dengan aku. Aku dapat bayangkan betapa lifeless nya. Mesti berdiri macam tunggul kayu kat tepi counter aku kan. Brr. Tape sabar lagi 22 hari je lagi.  22 hari tu kejap je. Bosan la aku jap gi. Lagipun diorang semua dah nak berhenti dah. Perghh. Lagilah. Pening ah. Pening ah. Anim ingatkan aku, Gaji pertama belanja kau dulu sebab aku dah janji.

Lepastu. Pening ah dengan perasaan aku. Aku rasa aku dah malas nak suka orang lagi boleh tak? Hmm. Tadi main nyorok-nyorok gila tak best. Yang takutnya kalau Maya ke Mr. Lim lalu jelah. Main True or Dare. Mianhahaha. Boleh Akak Ayu tanya aku suka sape? Hmm sorry la kak. Kita tak boleh nak cakap. Kata ustazah sekolah, kalau kita suka orang jangan bagi tau orang lain, nanti rasa suka tu akan hilang. Hmm. Ape-ape lah aku mengarut tadi. Muahahaha. Tadi macam gembira sangat. Lagipun kita dah tak mau admire kat orang. Rasa terhina sangat bila diri ni terhegeh-hegeh nak suka orang sedangkan dia tak suka kita. Oh Crush!

Akak Ayu : Dalam banyak-banyak orang, orang apa yang gila?
Aku : Orang ni. Tangan aku cepat-cepat tala kat Amir sambil gelak jahat. 

Bukan satu jari tala 10 jari. Hmm. Tadi aku curik kek Chong. Anim suruh makan. Aku makan la. Brbb. Sedap kek tadi. Lahai lepasni dengan sapa aku nak cakap "Teghoknya kau.." Dengan sapa aku nak kembangkan hidung buat muka. Mmm. Okeyla. Dah penat nak tidur.

Hehe. Anim dengan Akak Ayu :D
Eh budak, aku ingat ada sarang burung atas kepala kau. Last day kau kan? Lepas ni dah tade budak gila berambut macam tempurung, perasan comel macam Sam Bunkface, Keding nak mampus, budak perempuan nak jadi lelaki. Pegila sana jaga rambut kau yang kembang tu. Haha jangan hyper sangat nanti. Aku bet nanti kalau jumpa kau mesti dah lupa aku. Yela kau kan hot. 


Bye. Tapi sebelum tu aku ada satu lagu nak tuju. My Crush. Omaii.

verse1 :
kau ukir padaku senyuman hai manisnya
kau renung mataku rasa luar biasa
bagiku dirimu adalah segalanya
bagimu diriku hanya teman biasa

chorus :
mungkinkah engkau kan menyedari yang ku cinta
you are my crush masih rahsia
ingin ku ucapkan iloveyou kepadamu
tapi, tak termampu



verse2 :
senyummu dan ketawa buatku tergoda
hatiku takkan berubah hanya dirimu saja
bagiku dirimu kurnian terindah
bagimu diriku bercinta takkan pernah

chorus :
mungkinkah engkau kan menyedari yang ku cinta
you are my crush masih rahsia
ingin ku ucapkan iloveyou kepadamu
tapi, tak termampu

RAP :
tiap kali berjumpa
hati terasa ada cinta
namun takmampu luahkannya
lidah kelu tak terkata
kiniku tertanya tanya
sudahkah engkau berpunya
jika masih tiada siapa
inginku mulakan langkah
bilaku ingin bicara kata tak mampu terluah
kerana personamu membuat ku merasa
sebuah cinta dan harapan
penuh dengan oh cabaran
tidak mudahku mengalah
terus cari cuba curi cinta dihati untuk dihati

chorus :
mungkinkah engkau kan menyedari yang ku cinta
you are my crush masih rahsia
ingin ku ucapkan iloveyou kepadamu

tapi, tak termampu


No comments: