Saturday 22 December 2012

Kan Best Kalau



Assalamualaikum, hi!

AMARAN!
Jangan baca entri ni sebab dengan membaca entri ini anda akan mati kebosanan seperti saya. Saya sarankan jangan baca.

Tehee takdela. nak baca-baca jelah. Tade benda pun. Cuti sekolah kan memang best. Walaupun bosan, tapi duduk asrama 10000x bosan dari rumah. Sape yang benci duduk asrama, angkat hidung. #ghairahmasing-masingangkat hidung.

Saya tak suka duduk asrama sebab. satu, saya tak bebas seperti di rumah. Rasa macam penjara. Dua, saya tak suka dikongkong macam tentera. Tiga, saya dipaksa belajar. Empat, saya terpaksa pura-pura saya suka duduk asrama. Sebenarnya tak pun. Empat, saya tak boleh tengok pakwe saya hari-hari. saya bosan tanpa ketiadaan dia. Oh Abam! .#satgi mati kena hempuk dengan isteri dia. Maafkan saya.




Then, saya tak suka asrama sebab. Nanti saya tak dapat nak editedit gambar. Edit gamba la yang saya selalu buat. Walau macam mana pun. saya mesti nak buat. Hobi agaknya. huahua. nanti dah balik asrama tak dapat la nak edit.
kami buddyz, kami takkan terpisah



Saya juga tak dapat nak dengar lagu-lagu baru. Saya tak kisah kalau tak dapat online segala social networks. Saya kisah kalau tak dapat nak dengar lagu Sadlife :(. Kenapa tak boleh bawak mp3 pergi asrama. Aku pelik. Kalau saya jadi guru besar, saya tak kisah korang nak bawak ke tak. Janji rock.
Ni antara lagu yang saya asyik ulangulang. Nananana everyday like my ipod stuck to replay.

- Maroon 5 Daylight
-Paperplane Pursuit Everybody Wants Somebody To Love
- Backstreet Boys I Want It That Way // Shape Of  My Heart
- Farique Nadzir Hanya Aku Cinta Kau Seorang
- Jonas Brothers Love Bug
- Plug In Stereo Oh Darling
- SS501 Because I'm Stupid
-Infinite Cover Girl
- One Direction Nobody Compares // Little Things
- Falling Slowly
-Dance With My Daddy
-Green Day Oh! Love
- Enrique Iglesias & Dev Nakeed


when music on, world off. that's for sure.




No comments: