Saturday 29 December 2012

Saya Gembira Tengok Awak GHEMBIGHA -..-


Assalamualaikum.

Hehehe. Tadi jumpa dia. Wah! Kecomelan wajahmu sempurna pada pandanganku. Dia dah semakin tinggi. Dia keluar dengan parents dia rupanya, patut tak boleh lama beli barang sekolah katanya. *assalamualaikum pakcik makcik. Saya nak kahwin dengan anak pakcik makcik, boleh.? Ayah dia jawab, boleh langkah mayat aku dulu. Aku jawab, okey saya bunuh pakcik sekarang jugak. Saya tengok awak sihat. Alhamdullilah. Teehee. Kalau lah tadi dia nampak muka eksaited aku. kan best. Hurmm. Dah lama kita tak jumpa kan? Bilalah agaknya boleh jumpa lagi. Nasib jugak sekejap je. Dia takdelah tanya result.

Aku gembira bila tengok dia gembira dengan life dia. Aku suka bila tengok dia tu macam tak bape nak sosial hot. padahal rupa dia tu hensem. Aku happy bila dia tak reti sangat onlineonline ni. Aku happy bila aku tengok dia tak malu keluar dengan parents dia. Lelaki selalu mana suka kan. Aku suka bila dia independent. Jujur, aku memang suka dia tapi takdela kemaruk nak mampuss. Sekadar sukasuka. Tapi takdela maksud hati kita ni perlu bersatu. Sekadar suka sebab dia dah memenuhi harihari aku dengan wajah dia yang sangatttt cutee. Ta jemu pandang. Tak nak letak harapan tinggi, nanti kalau jatuh terlaluuu sakit.

Tapi aku tau, macam ni susah nak cari. Aku sedar aku siapa.  Lepas tu ramai yang chop nak macam ni. Tapi aku yakin dengan takdir Allah. InsyaAllah. Dia, maafkan aku kerana aku dah meminjam wajah dia mengisi kekosongan hati. ♥ Hagemaru.

Pray for me and him in SPM ya! 9A+ amin. Study lebih lagi Fatehah. Dia tu pandai. Kau kenalah sama dengan dia.Okay, sekarang aku nak focus study untuk SPM.

note : sori tade gambar pun. -..-

No comments: