Wednesday 21 December 2011

aku di sini namun bukan istimewa



Credit to Luthfi Amri. Thanks ya!


Assalamualaikum, hi guys. So how is it guy? Okay? Tak Okay? Just be happy dear. Result dh pun keluar. Okey tajuk takde kena mengena. Abaikan tetttt ==="

Tidak akan aku berhenti
Kau kan tahu
Akan tiba detik saat itu
Oh berlarilah
Langkah ini akan bermula
Tinggalkan masa lalu,
tempuh hari yang baru
Terbang ke awan biru
ke depan terus maju

Jangan kau ragu
Terasa buntu
Ku kan di sisi
Walau langit jatuh ke bumi
Engkau yang satu
di dalam kalbu
Tidak akan aku berhenti
Down down
Tidak akan aku berhenti
Down down
Biar langit jatuh ke bumi

Oh Biarkanlah
Hari ini kau akan bersinar
Akan ku bawa eh
Setinggi yang mampu diteroka
Tinggalkan masa lalu, tempuh hari yang baru
Terbang ke awan biru
Saksikan segalanya
Yang akan bermula

Jangan kau ragu
Terasa buntu
Ku kan di sisi
Walau langit jatuh ke bumi
Engkau yang satu
di dalam kalbu
Tidak akan aku berhenti
Biar langit jatuh ke bumi

Down bila bersendiri
Tak mampu fikir lagi
Di sini bermula
Di sana itu akhirnya
Bukan mahu kau cinta duniawi
Carilah ilmu bangunkan diri
Ku masih berusaha
Rasa nak pecah kepala
Mungkin ku akan gagal
Mungkin jua berjaya
Walau aku di sini
namun bukan istimewa
Aku tidak sempurna,
Engkau pun turut sama walau
hitam putih kita masih manusia


# Alhamdullilah 8A. I am 15/16 and just recently got my PMR results!! yes i'm just an ordinary girl. Alhamdullilah. Satu langkah kehadapan mengejar cita-2. Lepas ni dah takde nk tonyoh-2 pensel kat kertas peksa sbb dh tade krts 1. So, guna pen jelah. Sekali lagi terima kasih luthfiamri.. ^^

Kays all. :D


No comments: