Wednesday 7 December 2011

Forever YOUNG

Salam. Hi readers!
Wah, tajuk entry tak menglah yuu! Semalam aku dgn cazen aku turun bandar. Sesaje je bosan. Erm first nak jumpa someone tapi tak jadi. Okey, aku malas nak cerita pasal tuh!  Tu bukannye cerita aku. Buat ape nak cite kan? Hah! Mase part ni lah aku nyampah!. Aku survey-II nak beli beats baru. Then, dapat la jumpa kucing peliharaan baru aku yg bernama beats *kutt. Auf! Auf! Auf! Tapi beats tu nun jauh kat atas. Mendongak ke langit aku. Eh mane ade rendah. So, aku bajetkan diri aku nak ambik sendiri *berdiridiataskakisendiri. Tiba-II, ada makhluk tinggi tanye aku :

"Er kenapa? Tak sampai eh?" *dgn nada kesian


Huh! Sakarstik seyh ayat dia. Pedih-II. Oh peh-lis aku memang tinggi. Kenapa?  Jyeah!! yg penting aku dapat beats tu dgn bantuan manusia *bajet tinggi. Okey! Err. Pastu-II,, three. Aku tgok wayang Tajuk Ombak Rindu macam sedih je. Masa aku tengok, aku tak nangis macam masa aku tengok cita Sassy Girl Chun Hyang! Tapi siyes kelakar. Aku gelak je kut. Aku tak taulah aku ni yg slow ke ape. Alolo comel je cite ni! Kuihkuihkuih! Hah sekarang aku dah gila novel dan mula lupakan K-POP. Nak tau kenapa? Sebab semalam, aku kat Popular, aku ghairah gila pilih novel. Tapi-II mase kat Gan Video. Nampak cerita Dream High *dulu aku nak sgt beli aku nampak buat tak tau je. Idlan Rayyan pandai ajar aku baca novel. Okey darl, ILOVEYOUDAMNMUCH.







Forever Young


I tried to grow fast and prove who am I

I wanna be forever young!!



bebola mata aku sepertinya dah berair. Bukan sebab aku diselubungi kesedihan macam makcik-II yang asyik menonton Hindustan. Mata aku berair sebab dah tak tertanggaung rasa mengantuk ni!.

" Today's the day will make it all back to the place where we feel all so young and happy."

No comments: