Sunday 18 December 2011

Cuti pun kena Belajar?

Musim cuti sekolah ni lah sangat ditunggu-tunggu oleh kanak-kanak. Padahal, bukan buat apa pun. Tengok TV cite Boboiboy je. Ekceli, aku tgok si Gopal je. Ada sesuatu disebalik Gopal, seriously. Eh jgn kutuk dia. Dia comel apa. Boleh menukarkan benda menjadi MAKANAN.  Gopal was the funniest. All he thinks is about free food. Terel kan dia? 





Ah cuti pun kena study, tapi ade aku kesa ke? Terseksa jiwa dan raga aku bila dgr kena study. Aku dh cuba study tapi satu hape pun aku tak faham. Ngangahngah. Padan muke. Ada org nk ajar, aku buat donno je. Aku bukan tak mau cuma kalaulah aku tanya dia dari soalan 1 sampai 40, dia masih sggup nk ajr aku? Macam tu baik dia sendiri yg jwb kan? kan? Waddehel! Huh pemalas rupenye aku ni. Heheh cuti pun main jek. Main basikal, masak-masak, pondok-pondok. Gedik  Oh peh-lis :o

#Abes hidung macam nk tanggal. Flu flu! Haciummmm. Shrettt Shroottt.


boo boo pada diri sendiri

No comments: