Wednesday 21 December 2011

Kecik19

Assalamualaikum : ) Senyum lah sikit.
WAN ZAHARUL NIZAM WAN ZAKARIA  ♥

Jersi No 8
 
ouu mannn ♥ can eu just be my MANN ?? Sape cakap jersi no 8 tu comel? Fatehah. Aku tak ingatlah sejak bila aku minat dia. Tapi lepas tengok dia, aku terus kemaruk nak tau sapa dia. Sama la macam mase aku nak tau sape AizatHassan. Aku takde la fanatik sgt kt dia ni. Hew hew meow! Bermula dgn info-2 yg tak seberapa, aku terus googling. Aku bukak Wiki, bukak Utube, Bukak Like Pages. TQ korang-korang :D Tolak tambah darab bahagi, umur dia beza dgn aku cuma 5 taun jek. Blink blink. Dia sebaya akak aku lah ek.

 jelas tahap ketinggian anda! takpe kita same. Gimme ten!

dia boleh buat muke comel kalau dia score gol macam AndreyArshavin. Jari ke mulut, mata ke atas kejap. Tengok video ni kalau tak silap aku. hehe :D Huhu.. Wan suka main teka teki.

ANDREY ARSHAVIN

kecik je senang nak angkat

No comments: