Saturday 24 December 2011

Jyeahhhh!!!!

Assalamualaikum
Hi readers

Harini takde idea nk membebel byk sgt. Ermmn, nk jd blogger kena pandaila. So, nanti tadela idea tu kering. Erm, aku kena pandaikan diri ni. PandaiPandai la kau!


Td aku p kluar dgn Diana Mj & friend ats sebab dh lme tak kluar same. Huuhu .. KM je. Dh mcm org menghoyan kt KM. Crowded gile lah td. Huhhh. Sempit fikiran aku tak dpt nk membesar lg. Gile gila aku pergi beli beg kale pink mantul. Alamak! Nampak ke-Girly nye aku. Why? Banyak dh brg aku wane pink pink blink blink. Novel baru. Suke suke! belum jelskn lg bil ttonggak kt akakku.


Okey tadi mase kat  depan escalator popular bole plak berangan kejap. Aku n Mr. Idlan Rayyan bole nk jalan same-2 naik escalator. Lamunan aku terhenti seketika tanpa disedari sebab ada kau. Kau pulak yg naik escalator tuh. Lepastu aku boleh dok tenung lame2 dr bwh sampai atas sampai kau pasan. Eeish bru nk berangan, kau ni kacau jek lah. Dah-2 aku terus dh tak berangan lg dan ignore kan semua. Aku tau tu memang mengarut. Tenga jalan pun aku boleh brangan mase dpn lagi. Sengal ==" Benci lah part ni.

Makan piza dua kali. satu pizza hut satu lagi domino's. Gile lapar! Akak aku bole ckp lagi
"Tekak aku tak mampu nk telan makanan omputih ni lagi woi" more less mcm ni lah. Tak bole blahh. Aku diam je. Abaikan.

Jumpa sorg ni ngn geprengg die. Macam jumpe selebriti pulak. Macam jumpe Aizul Marcello bak kate Diana Mj. Haha n then jumpe org bwk DSLR. Siap pki smart-2 rambut sume dh macho  mcm Idlan tetap tak berkenan. Argghhh! Apesal ni.. ^^

# senior security electric officer? hade ke? kawan. kau mmg nk kne cmpk kat sungai dpn rumah aku. gediik lah kau. kuat nipu.

No comments: